Edupunk

EduBunny

Splitbrain thinks the world needs more bunny content:

Everybody seems to be grumpy these days. Everybody is ranting about Apple, Microsoft, Robert Basic, the governments and whatever else is happening right now. And everybody is probably right.

Still, I'm longing to read some positive stuff again. So until the days get warmer again and everybody cheers up a bit by themselves, I want to do my part by initiating another silly meme: Draw bunny!

E-Learning-Blog: 

Edupunk

Das passt zur jüngsten Diskussion um Lehrer und Internet: Die Idee des Edupunk, was sich eingedeutscht als Bildungs-Punk nur noch halb so sexy anhört. Für mich ist der Begriff Edupunk neu und ich habe ihn mir auch noch nicht erschließen können. Soweit ich es bisher verstanden habe, steckt dahinter die nicht unsympathische Idee der antiautoritären Erziehung (und wie Downes anmerkt, ein wenig Infantilismus).

E-Learning-Blog: